6 תשובות
זה תלוי בסיבת החשד
אנונימית
כן
הם לא חייבים להגיד לך כלום, ולפעמים זה אפילו עדיף כדי לא לעשות סתם דרמות באמצע בגרות.
נקרא פסילה שקטה
שואל השאלה:
אבל זה לא הוגן, מה אם הוא סתם מסיק שניסיתי להעתיק למרות שזה בכלל לא נכון אם הוא רואה אותי מסתכל על מי שמלפניי במשך כמה זמן והוא רושם חשד להעתקה בגלל זה? ואז אותו נבחן חף מפשע חייב לסבול מההשלכות של חשד להעתקה למרות שלא העתיק בכלל...
במצב כזה המשגיחים חייבים להזהיר לדעתי.
מילא הם רןאים מישהו עם טלפון, מעביר פתקים, מדבר עם אחרים וכו הייתי מבין למה לרשום חשד בלי לומר כלום במקרה שלי? זה סתם אי הבנה שהתלמיד צריך להידפק בגללה
אנונימי
חכה קודם שתקבל את הציונים ואז תראה אם באמת קיבלת חשד
אם כן וזה באמת לא מוצדק לפי מה שאתה אומר תגיש ערעור , מותר לך
שואל השאלה:
סבבה, תודה רבה
הבעיה עם הערעור שהוא שלא יהיה לי איך להוכיח שלא התעקתי וגם למשגיחה אין דרך להוכיח שהעתקתי אז בגלל זה אני חושש כי זה יהיה מילה שלי מול המילה של המשגיחה, וזה די ברור למי יבחרו להאמין
אז אני פשוט מחזיק אצבעות שהיא לא כתבה לי, אחרת זה ידפוק אותי.. זאת בדיוק הייתה הבגרות האחרונה שלי, סיימתי יב
אנונימי
אין לך מה לדאוג.
עפ"י התקנון, אם המשגיחה אכן חשדה שהסתייעת בנבחן שישב לפניך היא הייתה מזהירה אותך. אם היא לא אמרה כלום, סימן שהכול בסדר.
בהצלחה