7 תשובות
ברור, מן הסתם.
קשה יש רק בלחם ואני לא אוכלת אותו(לאבצחוק)
נכון אבל מזל שיש פתרונות
נכון
מודה
אני שונאת את זה
כאילו באמת
זה מקשה עלי בלתקשר עם אנשים.
ובלהביע את עצמי
ובדברים באמת בסיסיים וזה באמת מבאס
אני שונאת את זה
כאילו באמת
זה מקשה עלי בלתקשר עם אנשים.
ובלהביע את עצמי
ובדברים באמת בסיסיים וזה באמת מבאס
כן.
מודה, מודה.
באותו הנושא: