13 תשובות
אני הטעם של כולן כולל כולם
יצא לי
אבל אני לא מאמינה שאני לא הטעם של לפחות מישהו/י אחד/ת מתוך 8 מיליארד
אבל אני לא מאמינה שאני לא הטעם של לפחות מישהו/י אחד/ת מתוך 8 מיליארד
כן כול הזמן לא מתחברים אלי וגם אין לי חברות ואני לא הגעתי יומיים לבית ספר והחברה הכי טובה שלי לא שאלה ולא כתבה לי
בתמונה מימין - כן כל הזמן
בתמונה משמאל - אף פעם לא יצא
בתמונה משמאל - אף פעם לא יצא
כן חשבתי על זה
אבל זה לא הגיוני שמתוך 8 מליארד אנשים בעולם אפילו אחד לא
אבל זה לא הגיוני שמתוך 8 מליארד אנשים בעולם אפילו אחד לא
לא אני בת 15 וגם אם לא זה בסדר אני אאמץ כלבים
מעתיקן^^
^חחח
להיפך לפעמים חושבת שכולם אכפת להם רק בגלל המראה שלי
אבל תכלס אפחד לא יקבל את מי שאני באופי.
אבל תכלס אפחד לא יקבל את מי שאני באופי.
אנונימית
האמת שלא, אני יודע שזה פשוט לא נכון, אותו הדבר אני יודע לגבי כולם, כי כל אחד עלול להראות שונה בעיני האחר. לפעמים זה תלוי על איזה פרט מסתכלים אבל בתכלס בסופו של יום יש מישהו או מישהי שמהווה איזשהו טעם אצל מישהו אחר.
מרגישה עד שלפחות שלוש בנים מתחילים איתי ביום אחד ואז המחשבה חולפת,, (לא משוויצה)
לא, לא יצא לי...
אני לא רוצה להשוויץ אבל תמיד התחילו איתי מלא גברים
אני לא רוצה להשוויץ אבל תמיד התחילו איתי מלא גברים
באותו הנושא: