10 תשובות
תישארי עם הסטייל שלך ועם מה שאת אוהבת ושכולם יקפצו לך
מה בערך הסטייל שלך?
תלבשי מה שאת אוהבת.
אל תשני את הסטייל שלך בגלל אנשים אחרים. זה מה שאת בוחרת שאת אוהבת ושיגדיר אותך מבחינה חיצונית ואם למישהו יש בעיה עם זה את לא צריכה אותו בחיים שלך
תלבשי מה שאת רוצה מי שם ז*ן על ה שאנשים אחרים חושבים
על תשני את הסטייל שלך!!זה שהם לא אוהבים את הטעם שלך לא אומר שכולם לא אוהבים וגם אם כן אז שיקפצו!
שימי זין כולה בגדים שימי מה שנראה לך יפה וכל המושפעים מהטיקטוק שחושבים שהבגדים היחידים שיפים זה גינס רחב וקרופ טופ יקבלו שוק עוד שנתיים מהיום כשהם יבינו שזה היה רק טרנד חולף
את לא מתלבשת בשביל אחרים מאמי את מתלבשת בשביל *עצמך*. תלבשי מה ש*את* אוהבת נקודה.
את לא חייבת ללכת לפי מה שמכתיבים לך, קבלי שיר שראיתי פעם שמתאים:


את לא צריכה להתאפר
שימי פס על הפסים
את לא צריכה להתגנדר
פשוט חייכי בלי היסוסים
תהיי טבעית ונינוחה
שדרי אלי את השמחה
כי זה כל מה שאני מחפש בך.
חבל לשרוף את כל הכיס
על מותגים מפוצצים
כי את הכי יפה בג'ינס
צמודים לגוף, משופשפים.
תהיי כנה, נסי לזרום
שלחי אלי פשטות וחום
כי זה כל מה שאני מחפש בך.

את יפה
כל כך יפה
יותר יפה מכולן
אבל את לא יודעת
כמה את יפה..

יש בחורים שמסתכלים
על נתונים חיצוניים
אבל אני הרי יודע
כמה את יפה בפנים.
נסי טיפה להשתחרר
לתת לי יד ולדבר
מול המבט שלך אני עיוור.
אם את אוהבת את הסטייל שלך זה כבר לא בעיה שלהם תלבשי מה שבא לך. ותעשי מה שבא לך. על תחשבי בכלל על מה הם חושבים שיחשבו מה שבא להם תעשי מה שבא לך❤
מה אכפת לך מה חושבים???? תעשי מה שטוב לך! ואני בטוחה שהסטייל שלך מהמם❤