4 תשובות
לא
לא זה בסדר
לא אשמתו שהוא חולה
גם לי לא יצא מאז שהתחילו הלימודים
זה לא שיש מה לעשות לגבי זה אני מקווה שלא שכחתי איפה הגז
שואל השאלה:
אני מפחדת ששכחתי איך נוהגים...
אנונימית
באותו הנושא: