4 תשובות
אין יאוש בעולם כלל
רק שתדעי שאוטומט זה ממש קל ולא האמנתי עד היום אני מצטער על זה שלא הוצאתי על ידני כדי לאתגר את עצמי תמשיכי ללמוד ולא לוותר גם לאנשים נכים יש רישיון אז לך לא היה ? אז יקח 50 שיעורים 60 שיעורים אל תוותרי תסתכלי הרבה סרטונים ביוטיוב אבא שלי הוציא בגיל 40 רישיון .. ואבא שלי אמר לי לאנשים נכים ומוגבלים יש להם רישיון אז לי לא היה אל תוותרי תקחי את זה כחוויה
אנונימי
מורים לנהיגה לא יכולים לוותר עלייך כי את בסך הכל תלמידה כמו כולם.
יש כאלה שקולטים מהר.
כאלה שלאט.
וזה הכל טבעי כי כולנו בני אדם.
הם ממש לא מקצועיים אם זה מה שהם עשו.
תמשיכי ללמוד ואל תוותרי.
בסופו של דבר כן יצא מזה משהו.
את רק צריכה מורה סבלני ומקצועי.
יש כאלה שקולטים מהר.
כאלה שלאט.
וזה הכל טבעי כי כולנו בני אדם.
הם ממש לא מקצועיים אם זה מה שהם עשו.
תמשיכי ללמוד ואל תוותרי.
בסופו של דבר כן יצא מזה משהו.
את רק צריכה מורה סבלני ומקצועי.
תמשיכי, בחיים אל תוותרי
באותו הנושא: