6 תשובות
לא הבנתי מה השאלה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא היה לי 10 ימים שיעורי נהיגה כי המורה שלי חולה זה לא נורא שלא נהגתי 10 ימים?
אנונימית
איזה שיעור אתה? אם אתה יחסית מתקדם זה לא נורא כל כך כי אתה די מבין איך זה עובד
שואל השאלה:
שיעור 15
אנונימית
בקטנה את תיהי בסדר גמור
את לא תשכחי את זה הייתה לי תקופה שלא נהגתי במשך כמה חודשים זה כמו ללמוד לרכב על אופניים בחיים לא שוכחים