6 תשובות
חד משמעית. גם לגברים מכים
להתאכזר אליהם
אני חושבת שהם בזבוז חמצן וכדאי פשוט להרוג אותם
חבל שעונש מוות הוא כזה בעייתי
אני לא בעד לתת את אותו עונש לאנסים ולרוצחים ואני גם אגיד למה-
ברגע שמישהו אונס ויודע שאם הוא ירצח את הנפגע הוא יקבל את אותו העונש הוא יעדיף לרצוח ובכך למנוע יותר סיכוי שישארו ראיות נגדו.
בקשר למחבלים ורוצחים, נשמע חוויה של פעם בחיים..(;
אני בעד