7 תשובות
או וואו חלום אני בעד
בעד ככ
כן
הכי בעד בעולם
הכי בעד בעולם
לא כול כך זה יהיה יותר מידי אכזרי ואז יגידו תסתכלו מה הישראלים עושים איזה מסכנים הפלסטינים אבל הייתי חושב שזה יותר מתאים לרוצחים סידרתים
אנסים - רוצחים את הנפש של האישה מגיע להן שהירצחו איבר משלהם
רוצחים- סירוס, תוספת כלא.
מחבלים - רוצחים אותנו מגיע להם כאב פיזי כמו הכאב שהם גרמו ליהודים שהם רצחו,
וכלא .. כאב נפשי על מה שהמשפחות של הנרצח עוברות
אז אני בעד
רוצחים- סירוס, תוספת כלא.
מחבלים - רוצחים אותנו מגיע להם כאב פיזי כמו הכאב שהם גרמו ליהודים שהם רצחו,
וכלא .. כאב נפשי על מה שהמשפחות של הנרצח עוברות
אז אני בעד
לא לאנסים אבל כן לרוצחים ומחבלים.
באותו הנושא: