6 תשובות
תעשי טסט ותעברי
שואל השאלה:
אני צריכה לעשות תאוריה אלוהים תקראו את מה שאני כותבת גם שאלתי איך להתעודד לא מה לעשות
אני צריכה לעשות תאוריה אלוהים תקראו את מה שאני כותבת גם שאלתי איך להתעודד לא מה לעשות
את לא מפסידה כלום הצפיפות והפקקים בישראל על הכבישים נוראיים בטירוף
כואב לי לשמוע על כל בן אדם שמוציא פה רישיון
עוד מעט אי אפשר יהיה לחיות ולזוז כאן...
כואב לי לשמוע על כל בן אדם שמוציא פה רישיון
עוד מעט אי אפשר יהיה לחיות ולזוז כאן...
אנונימית
שואל השאלה:
לא חשבתי על זה ככה ובחיי שזה די מעודד אז תודה לך! 3> חברה שלי מתלוננת על זה המון אז אין לי מושג איך לא חשבתי על זה והמשכתי להתבאס
לא חשבתי על זה ככה ובחיי שזה די מעודד אז תודה לך! 3> חברה שלי מתלוננת על זה המון אז אין לי מושג איך לא חשבתי על זה והמשכתי להתבאס
שואל השאלה:
וואו את זה בכלל לא ידעתי ולא חשבתי על זה ככה ממש תודה לך לגמרי עודדת אותי ונתת לי נקודות למחשבה מעריכה מאוד זה לא מובן מאליו!!!! 3>>>>>
וואו את זה בכלל לא ידעתי ולא חשבתי על זה ככה ממש תודה לך לגמרי עודדת אותי ונתת לי נקודות למחשבה מעריכה מאוד זה לא מובן מאליו!!!! 3>>>>>
אין טעם להוציא רישיון בגיל צעיר כל כך ולדעתי גם כשגדולים במדינה כמו ישראל זה חסר היגיון
תחשבי על כל הביטוחים היקרים שאת צריכה לשלם במקביל לזה שאת חוסכת כסף לתואר או משהו אחר. תיאוריה, טסטים, דלק, כמה כסף והוצאות מיותרות הולכות רק על אוטו בגילאי 20 כשאפשר לחסוך אותם לדברים חשובים יותר ולדירה בעתיד או מטרות. השכר הממוצע הוא מינימום ומזה את צריכה לחיות ולהחזיק אוטו + לימודים + לחסוך לדירה, מה שהכי פחות הגיוני מכל זה זה האוטו
ובישראל ספיציפית תעשיית הרכבים זה מחלבה שעושקת אזרחים
שגם ככה את תקועה איתו מיליון שנה בפקקים והמצב רק הולך ומדרדר
עוד כמה שנים הולך להיות במדינה קטסטרופה
והביטוחים והדלק רק יעלו ויעלו ויעלו...היתרון היחיד ברכב זה שאת לא תלויה בתחבורה ציבורית, אבל בינינו? היא לא כזאת גרועה.
אנשים מתלוננים שהאוטובוס מאחר..לא כי זה שמחכים שעה בפקק זה פינוק, לפחות (כבר היום בכמה ערים) יש רציפים נפרדים לאוטובוס ורכבות ועם כל הכבוד לזמן המתנה לאוטובוס זה לא משתווה ללהיתקע בפקק שעות עם רכב..
כשאני חושבת על כל זה ואנשים משוויצים שהם הוציאו רישיון ומסתכלים עלי ברחמים אני אומרת בלב חכו עוד 10 שנים צוחק מי שצוחק אחרון
תחשבי על כל הביטוחים היקרים שאת צריכה לשלם במקביל לזה שאת חוסכת כסף לתואר או משהו אחר. תיאוריה, טסטים, דלק, כמה כסף והוצאות מיותרות הולכות רק על אוטו בגילאי 20 כשאפשר לחסוך אותם לדברים חשובים יותר ולדירה בעתיד או מטרות. השכר הממוצע הוא מינימום ומזה את צריכה לחיות ולהחזיק אוטו + לימודים + לחסוך לדירה, מה שהכי פחות הגיוני מכל זה זה האוטו
ובישראל ספיציפית תעשיית הרכבים זה מחלבה שעושקת אזרחים
שגם ככה את תקועה איתו מיליון שנה בפקקים והמצב רק הולך ומדרדר
עוד כמה שנים הולך להיות במדינה קטסטרופה
והביטוחים והדלק רק יעלו ויעלו ויעלו...היתרון היחיד ברכב זה שאת לא תלויה בתחבורה ציבורית, אבל בינינו? היא לא כזאת גרועה.
אנשים מתלוננים שהאוטובוס מאחר..לא כי זה שמחכים שעה בפקק זה פינוק, לפחות (כבר היום בכמה ערים) יש רציפים נפרדים לאוטובוס ורכבות ועם כל הכבוד לזמן המתנה לאוטובוס זה לא משתווה ללהיתקע בפקק שעות עם רכב..
כשאני חושבת על כל זה ואנשים משוויצים שהם הוציאו רישיון ומסתכלים עלי ברחמים אני אומרת בלב חכו עוד 10 שנים צוחק מי שצוחק אחרון
אנונימית
באותו הנושא: