8 תשובות
תנסה אתה בסוף תצליח אתה צריך לנסות שוב שוב, ככה דודה שלי אמרה לי(מהניסיון שלה)
מבחינה סטטיסטית לא הגיוני שאם תיגש שוב ושוב לא תעבור אף פעם
^^^ טרול
שואל השאלה:
אני בן 28
אני בן 28
אנונימי
אני לא עברתי טסט רביעי, אבא שלי טכנאי רכבים ומבין, והוא אמר לי, שאם את לא מפחדת- בסוף כל דבר את כן תצליחי, העיקר לא לפחד ולהחזיק את ההגה יציב ועם ביטחון
שואל השאלה:
בגלל שאני הייתי בדיכאון קשה 4 שניים בטיפולים אישפוזים רק השנה יותר בסדר
בגלל שאני הייתי בדיכאון קשה 4 שניים בטיפולים אישפוזים רק השנה יותר בסדר
אנונימי
חיים אני לקחתי 60 שיעורים ולא בכיוון של טסט
תקשיב אם אתה בשיעורים והכל אל תתייאש זה באמת שווה את זה בסוף
אני גם הייתי בהרבה משברים בזמן של השיעורים והכל אבל בסוף הצלחתי, אתה גם תצליח אני מאמינה בך ואל תתייאש לעולם, אני גם הייתי במצב של ייאוש ואז פשוט תפסתי את עצמי בידיים ופשוט התחלתי להריץ שיעורים
בקיצור אל תתייאש
בהצלחה לך!
אני גם הייתי בהרבה משברים בזמן של השיעורים והכל אבל בסוף הצלחתי, אתה גם תצליח אני מאמינה בך ואל תתייאש לעולם, אני גם הייתי במצב של ייאוש ואז פשוט תפסתי את עצמי בידיים ופשוט התחלתי להריץ שיעורים
בקיצור אל תתייאש
בהצלחה לך!
באותו הנושא: