7 תשובות
עקרונית לא, אבל לא עושים טסט פנימי יותר מפעם אחת גם אם נכשלים בו
לא כולם עוברים אני עברתי רביעי :(
ומחר יש לי חיצוני :(
טיפים?
ומחר יש לי חיצוני :(
טיפים?
^בהצלחהה
לא
אבל קטן עלייך! שיהיה בהצלחה
אבל קטן עלייך! שיהיה בהצלחה
גם אני הייתי בטוחה ככה באתי בשיא הביטחון אמרתי טוב אני עוברת..
וכן ניגשתי לטסט פנימי שני...
אבל זה תלוי יש כאלה בוחנים שיהיו בטלפון ויעבירו אותך גם אם תעיף אותו מהשמשה האחורית.
ויש כאלה שיעשו לך את זה יותר קשה ( מה שקרה לי)
אז תבוא בביטחון שאתה טוב ויודע במקום יעבירו אותי גם אם אכנס בכיכר
ובהצלחה!
וכן ניגשתי לטסט פנימי שני...
אבל זה תלוי יש כאלה בוחנים שיהיו בטלפון ויעבירו אותך גם אם תעיף אותו מהשמשה האחורית.
ויש כאלה שיעשו לך את זה יותר קשה ( מה שקרה לי)
אז תבוא בביטחון שאתה טוב ויודע במקום יעבירו אותי גם אם אכנס בכיכר
ובהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף לא עברתי
בסוף לא עברתי
שואל השאלה:
luv u all
luv u all
באותו הנושא: