4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה זה פשוט קושי שאני מנסה לעבוד עליו והבכי פשוט יוצא:(
תודה רבה זה פשוט קושי שאני מנסה לעבוד עליו והבכי פשוט יוצא:(
אנונימית
משהו שעוזר לי עם דברים חדשים ומאתגרים - תתמקדי באחריי, תזכרי שאת תכנסי לשם וכבר תתרגלי אז אין צורך להלחץ כלכך עכשיו.
בהצלחה! וזה בסדר לבכות
נושמים עמוק ומנסים להתרכז במשהו אחר כדי לא לחשוב. להזכיר לעצמנו שאסור להתפרק עכשיו.