התחברות
הרשמה
כדאי לי לעבוד או לנוח רק מתגייסת עוד חודש וקצת..?
23 ביולי 2020, 14:53
גיוס
עבודה
תשובה אחת
לעבוד
Q
QueenB1
באותו הנושא:
אני מתגייס לצבא ב18 לאוגוסט השנה. ממש בחודשים הקרובים. כדאי בנתיים ללכת לעבוד או שעדיף לנוח?
אני מתגייסת עוד 4 חודשים אבל רוצה לעשות פירסינג, כדאי?
יש לי חמישה חודשים לעבוד לפני הגיוס. כדאי לי לעבוד או לנוח ולקחת הכל באיזי כזה?..
אני בת 18 ולא מתגייסת איפה כדאי ללכת לעבוד?עבודה קבועה של כל יום
כדאי לעבוד כל יום 12 שעות (עבודה מאד קלה, אבל היום כמעט נשרף) בשביל 8000 בחודש?
אני מתגייסת במרץ כדאי לי לעבוד עד הגיוס או לא?
בת 17 סיימתי בגרויות מתגייסת עוד איזה 4 חודשים..מחפשת עבודה לבינתיים מה כדאי לי לעבוד לדעתכם?
אני מתגייסת עוד 3 חודשים ואני רוצה למצוא עבודה. מותר לי לשקר שאני אמשיך לעבוד ואז כמה ימים לפני הגיוס להתפטר בלי להודיע?
איפה אפשר לעבוד לפני הצבא? לא בתי קפה. מתגייסת עוד 5 חודשים
אני בת 18 ורוצה להכניס 7 אלף בחודש איך לעשות את זה?במה כדאי לעבוד?
אני מתגייסת עוד חמישה חודשים בא לי לעשות משהו מעניין ושונה ולא סתם לעבוד