4 תשובות
להתעלם וזה ייעלם. אין שום דבר שאת יכולה לעשות, אולי אם הביאו לך שעווה אבל זה לא כזה עוזר זה עובר אחרי יום יומיים
תשתי מים קרים תגרגרי אותם כזה
מניסיון שלי אני ניסיתי להתעלם וזה עזר
פשוט להעסיק את עצמך בכמה שיותר דברים ולא לחשוב על הכאב
בדיוק כמו עקיצה של יצוש זה יעבור מתישהו
גם לנסות לא ללחוץ על השיניים או לגעת בהם עם משהו
אולי איזה יוגורט קר יעזור כאןן
להתעלם
לא לאכול דברים קשים
אפשר לקחת כדורים נגד כאב
עכשיו צריך רק לחכות זה נעלם בתוך פחות משבוע