12 תשובות
שואל השאלה:
הייתי היום אצל הרופא, בגלל זה כואב לי
הייתי היום אצל הרופא, בגלל זה כואב לי
אנונימית
הגשר נמצא לך הרבה זמן? או שעשו לך אותו רק היום?
אנונימית
יבדוק אם יש אולי בעיה עם הגשר? עם השיניים?
או שעדיף לקחת תרופות מבלי לדעת אם זה רלוונטי בשבילה. (סמיילי עם יד על הפנים)
אם ככה אהובה , תנוחי קצת
וכן, אם הוא אישר לך בגלל כאבים לקחת כדור תקחי.
אם יכאב לך ברמה קשה , לחזור לרופא
או שעדיף לקחת תרופות מבלי לדעת אם זה רלוונטי בשבילה. (סמיילי עם יד על הפנים)
אם ככה אהובה , תנוחי קצת
וכן, אם הוא אישר לך בגלל כאבים לקחת כדור תקחי.
אם יכאב לך ברמה קשה , לחזור לרופא
שואל השאלה:
יש לי אותו כבר שנה וחצי בערך, הייתי היום בטיפול רגיל והתחלתי לשים גומיות וזה ממש מכאיב לי
יש לי אותו כבר שנה וחצי בערך, הייתי היום בטיפול רגיל והתחלתי לשים גומיות וזה ממש מכאיב לי
אנונימית
^^חחח רואים שאין לך גדר ואם יש לך גשר ואתה עדין חושב ככה אז זה קצת עצוב
אנור לכאוב לו. השיניים שלו זזות. והוא אמר שהוא היום היה אצל רופא משמע - מתחו לו את הגשר אז מו הסתם שיכאב לו.
אנור לכאוב לו. השיניים שלו זזות. והוא אמר שהוא היום היה אצל רופא משמע - מתחו לו את הגשר אז מו הסתם שיכאב לו.
אוי מבינה אותך בטירוף, גומיות הן חרא של דבר ובהתחלה הן כאבי תופת.
היית במצב שלך, אני חשבתי שהכאב של הגומיות לא יעבור ואני אף פעם לא אתרגל לזה ואני יכולה להבטיח לך שזה יעבוד אחרי כמה ימים ותתרגלי, מניסיון
היית במצב שלך, אני חשבתי שהכאב של הגומיות לא יעבור ואני אף פעם לא אתרגל לזה ואני יכולה להבטיח לך שזה יעבוד אחרי כמה ימים ותתרגלי, מניסיון
לי לא כאב בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
היו לי כבר גומיות, אמרו לי להוריד
ועכשיו הייתי צריכה להחזיר
אז אני כבר מכירה את הכאב ויודעת שזה יעבור עוד כמה ימים אבל מה אני עושה עם הסבל כרגעע
היו לי כבר גומיות, אמרו לי להוריד
ועכשיו הייתי צריכה להחזיר
אז אני כבר מכירה את הכאב ויודעת שזה יעבור עוד כמה ימים אבל מה אני עושה עם הסבל כרגעע
אנונימית
פשוט מחכה בסבלנות, אין מה לעשות :(
מה הרופא שיניים יעשה בידיוק? *סמיילי עם יד על הפנים*
ללכת מחר לרופא שיניים בתקווה שיקבל אותך,
תרגישי טוב אהובה
תרגישי טוב אהובה
נורופין