5 תשובות
אני מגיל 11 עם גשר ואני כבר בת 15 משתתפת בצערך זה כאבים למות אבל אחרי כמה ימים זה מסתדר אני מבינה אותך מאוד שה סיוט תאכלי מרקים פירה ודברים כאלה זה באמת רק כמה ימים של סבל קשה
אנונימית
אל תאכלי דברים קשים, שלי היה גשר ביומיים הראשונים אכלתי מילקי ומרקים
אין כול כך מה לעשות זה לא כאבי בטן שאפשר לקחת כדור זה לחץ של דבר שהוא חיצוני זה רק לכמה ימים זה סיוט מאוד מאוד אבל אין כול כך מה לעשות בכמה ימים האלה לאכול מקרים ודברים לא קשים
אנונימית
לחכות , אין מה לעשות עם זה זה עובר תוך שבוע בערך.
לאכול דברים קרים
באותו הנושא: