התחברות הרשמה

לרשום לקראש לילט או לילה טוב?

10 בספטמבר 2022, 16:06
קראשהודעותלילה    
8 תשובות
לילה טוב
ל
ליהיא.
לילה טוב
ד
דני המלכה
לילה טוב
S
S0UL
לילה טוב
m
murphy
לילה טוב
-
-Yuno-
לילה טוב אבל לא יבש
מ
מיני פרידג' של סמסונג
לילה טוב
ח
חסרת תועלת
לילט
ס
סאס
באותו הנושא:
איזה הודעה יותר כיף לקבל..לילט❤/גוד נייט/לילה טובב
לרשום לקראש לילה טוב?
אם הייתם יכולים לרשום לקראש שלכם הודעה מאנונימי, מה הייתם רושמים?
מה יותר מייבש, "לילט" או "לילה טוב"?
להגיד לקראש לילט?
לילה טוב אפשר לכתוב כ לילט??
ידיד שלי שלח לי לילה טוב ושלחתי לו לילט והוא פשוט איבד את זה
למה היא כתבה לי לילט ולא רגיל לילה טוב ?
התכתבנו אתמול בלילה הרבה ורשמנו לילה טוב, לרשום לו עכשיו בוקר טוב?(קראש)
לילט - מבטאים לִילֶט או לָילָט?
זה בסדר שהבת זוג שלי אומרת לי לילט במקום לילה טוב?