6 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נראה
היא כמה וכמה ליגות מעליי
אנונימי
בגישה הזו לא תתקדם אתה יודע
כן מה ישך להפסיד
שואל השאלה:
בסןף היא הלכה לישון פשוט
בלי שהספקתי להגיד לה לילה טוב
אוףף
אני אפס מפגר
באמת
תגידו זה לגיטימי לדבר איתה מחר על מבחן שהיה לנו לפני שלושה ימים (פסיכומטרי). כזה "מה המצב (השם)"
היא: סבבה.
"מסתדרת עם המסלןל?"
-כן
"אז מה איך הלך הפסיכומטרי?"

אם למישהי יש רעיון אחר אשמח
פשוט הטיול היה משלישי (מאתמול) ולא היה לי אומץ לה גם אתמול גם היום :((
אנונימי
^ כן בטח, תנסה
אולי תבקש מחבר שלך שיעזור