19 תשובות
כן למה לא
לא, זה יראה מאולץ כזה תנסי ליזום משהו
שואל השאלה:
בטוח? אני לא אציק לה?..
אני לא רוצה להציק יותר מדי, אני מניחה שאתמול היה פתאומי מאוד..
בטוח? אני לא אציק לה?..
אני לא רוצה להציק יותר מדי, אני מניחה שאתמול היה פתאומי מאוד..
אנונימית
שואל השאלה:
נו,
ניסיתי ליזום, באמת..
אני מנסה לפתח שיחות כל היום וגם אתמול, אני די ניהלתי את השיחה כדי שהיא תזרום, שאלתי שאלות והיא פשוט ענתה, הייתה קצת התעניינות מצידה גם.
אולי היא מתביישת או לא יודעת/אוהבת לדבר לאנשים חדשים וזה מובן לגמרי, בגלל זה אני לא יודעת אם לרשום לה..
אבל גם אמרתי לה שאשמח להכיר אותה יותר אז אני גם די צריכה להראות רצינות.
נו,
ניסיתי ליזום, באמת..
אני מנסה לפתח שיחות כל היום וגם אתמול, אני די ניהלתי את השיחה כדי שהיא תזרום, שאלתי שאלות והיא פשוט ענתה, הייתה קצת התעניינות מצידה גם.
אולי היא מתביישת או לא יודעת/אוהבת לדבר לאנשים חדשים וזה מובן לגמרי, בגלל זה אני לא יודעת אם לרשום לה..
אבל גם אמרתי לה שאשמח להכיר אותה יותר אז אני גם די צריכה להראות רצינות.
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי.. אני באמת מיואשת אין לי רעיונות מה לעשות ואני מבולבלת כל כך..
בבקשה תעזרו לי.. אני באמת מיואשת אין לי רעיונות מה לעשות ואני מבולבלת כל כך..
אנונימית
אתן מדברות באינסטגרם?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
לצערי היא גם לא מעלה סטורים או משהו.. היא מעלה תמונה פעם ב.. שלשום או לפני 4 ימים היא העלתה תמונה ועשיתי לה לייק כי אז בכלל לא דיברנו..אז קצת קשה לנסות לפתח שיחה על זה או להחמיא לה
לצערי היא גם לא מעלה סטורים או משהו.. היא מעלה תמונה פעם ב.. שלשום או לפני 4 ימים היא העלתה תמונה ועשיתי לה לייק כי אז בכלל לא דיברנו..אז קצת קשה לנסות לפתח שיחה על זה או להחמיא לה
אנונימית
קודם תנשמי אל תלחצי יותר מדי ותנסי יותר מדי בכוח, תבואי קליל כזה תצחקו איתה תגיבי על ספורים, שלחי ריפליי.. שהשיחה לא תהיה רישמית אל תפחדי להיות חצופה קצת
אה הבנתי
שואל השאלה:
זהו שאין סטורים ואין פוסטים, היא העלתה פוסט לפני שלושה ימים לדעתי ועשיתי לה לייק כי באמת לא דיברנו..
אם להיות כנה אני לא חושבת שהיא יודעת איך אני נראית, היא יודעת שאני איתה בבית ספר ושכבה מתחתייה אבל התמונת פרופיל שלי לא ברורה בכלל ואין לי תמונות באינסטגרם אז חשבתי להעלות סטורי עם תמונה שלי..
זהו שאין סטורים ואין פוסטים, היא העלתה פוסט לפני שלושה ימים לדעתי ועשיתי לה לייק כי באמת לא דיברנו..
אם להיות כנה אני לא חושבת שהיא יודעת איך אני נראית, היא יודעת שאני איתה בבית ספר ושכבה מתחתייה אבל התמונת פרופיל שלי לא ברורה בכלל ואין לי תמונות באינסטגרם אז חשבתי להעלות סטורי עם תמונה שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
מה את אומרת? מה אני יכולה לעשות?
אני מתה לדבר איתה ולשאול אם היא בזוגיות ולהבהיר לה את הכוונה שלי ושאני באה במטרה להכיר..
אבל אני לא רוצה ללחוץ עלייה יותר מדי באמת, היא גם אמרה לי שהיא לא טובה בלהציג את עצמה אז אני ממש מפחדת להלחיץ אותה או ללחוץ עלייה
מה את אומרת? מה אני יכולה לעשות?
אני מתה לדבר איתה ולשאול אם היא בזוגיות ולהבהיר לה את הכוונה שלי ושאני באה במטרה להכיר..
אבל אני לא רוצה ללחוץ עלייה יותר מדי באמת, היא גם אמרה לי שהיא לא טובה בלהציג את עצמה אז אני ממש מפחדת להלחיץ אותה או ללחוץ עלייה
אנונימית
כן תנסי להעלות את עצמך לכי תדעי אולי גם תגיב לך
שואל השאלה:
אז כרגע לא לרשום כלום? גם לא לילה טוב? למרות שאמרתי לה אתמול שאני רוצה להכיר אותה יותר? אני מפחדת להראות חוסר רצינות או לרגע "להירדם" ובזמן הזה הקשר שלנו ממש ייחלש או שמישהו אחר יציע לה לצאת
אז כרגע לא לרשום כלום? גם לא לילה טוב? למרות שאמרתי לה אתמול שאני רוצה להכיר אותה יותר? אני מפחדת להראות חוסר רצינות או לרגע "להירדם" ובזמן הזה הקשר שלנו ממש ייחלש או שמישהו אחר יציע לה לצאת
אנונימית
לא, תני קצת ספייס
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה רבה לך:)
הייתי ממש בתסביכים אז זה מאוד עזר לי, תודה רבה!
אוקיי תודה רבה רבה לך:)
הייתי ממש בתסביכים אז זה מאוד עזר לי, תודה רבה!
אנונימית
באהבה
ראיתי שכבר עזרו לך אבל בכל מקרה גם לי יש קושי בלהתחיל שיחות עם אנשים כי הם לא זורמים אף פעם ואני יוצאת ממש נודניקית, אז אני מציעה לך אם את רוצה להתחיל סיחה שבסופה לא יהיה מוזר לכתוב לילה טוב או משהו תשלחי לה משהו מצחיק שראית, תמונה או סרטון או משהו, או שתשאלי אותה(אני לא יודעת אבל אם ראית עוצר נשימה) אז תשאלי אותה אם היא ראתה גם ואם היא תגיד לא אז תגידי
סבבה, לילה טוב!
ואם היא תגיד כן תאמיני לי שהשיחה כבר תזרום
סבבה, לילה טוב!
ואם היא תגיד כן תאמיני לי שהשיחה כבר תזרום
שואל השאלה:
תודה רבה רבה!
תודה רבה רבה!
אנונימית
באותו הנושא: