8 תשובות
כנראה מערכות היחסים הקודמות שהיית בהן לא היו מדהימות
זה נורמלי להרגיש ככה אם בזוגיות שלך בעבר לא התייחסו אלייך כראוי
שמחה בשבילך שמצאת מישהו שמעריך אותך
בהצלחה
זה נורמלי להרגיש ככה אם בזוגיות שלך בעבר לא התייחסו אלייך כראוי
שמחה בשבילך שמצאת מישהו שמעריך אותך
בהצלחה
שואל השאלה:
לא הייתי במערכות יחסים הוא הראשון אבל עדיין הוא מתנהג מושלםם בלי עין הרע
תודה רבה
לא הייתי במערכות יחסים הוא הראשון אבל עדיין הוא מתנהג מושלםם בלי עין הרע
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא להפך זה משהו טוב פשוט זה באמת קיים?
לא לא להפך זה משהו טוב פשוט זה באמת קיים?
אנונימית
שואל השאלה:
לאא זה לא בקטע רע! למה לקחתם את זה ככה
להפך מרוב שאתה מעריך את זה שאוהבים אותך זה בא
לאא זה לא בקטע רע! למה לקחתם את זה ככה
להפך מרוב שאתה מעריך את זה שאוהבים אותך זה בא
אנונימית
כן כן אני מבין אני פשוט אומר לך שעדיף לך לא להתעסק ולהתעמק במחשבות
המוח שלנו אוהב לייצר סיטואציות בלי קשר.
תסתכלי תמיד על המעשים זה לא מוזר, זה נדיר בדור שלנו היום
המוח שלנו אוהב לייצר סיטואציות בלי קשר.
תסתכלי תמיד על המעשים זה לא מוזר, זה נדיר בדור שלנו היום
אנונימי
אני איתך, זה לא הגיוני בעיניי
יש לך בעיה אם את חושבת שזה לא קיים
אנונימי
תקשיבי תעריכי את זה
השאלה הזאת מיותרת, מחשבות כאלה זה בדיוק מה שמתחיל לפרק מערכות יחסים טובות אצל בחורות.
הכל מתחיל במחשבה אצלכן
שמרי אותו קרוב קרוב אם את אוהבת אותו! שלא תתחרטי אחרי זה
השאלה הזאת מיותרת, מחשבות כאלה זה בדיוק מה שמתחיל לפרק מערכות יחסים טובות אצל בחורות.
הכל מתחיל במחשבה אצלכן
שמרי אותו קרוב קרוב אם את אוהבת אותו! שלא תתחרטי אחרי זה
אנונימי