9 תשובות
חחnח הייתי מתה בברוך שפטרנו
אנונימית
לא, לא הספקתי שום דבר מהדברים שאני רוצה לעשות
הייתי רוצה עוד שנתיים
לא היתי מתאבדת שוב
לא
הייתי מתאכזבת מעצמי שלא עשיתי עוד דברים
אנונימית
לא, לא הספקתי עדיין כלום
לא