2 תשובות
זה לא משנה לדעת איזה טסטר הכי מעביר כי את לא בוחרת את טסטר שלך או אפילו יודעת מי הוא לפני הטסט
העיקר לנהוג טוב ולהישאר רגועים ואת עוברת

מבחינת לחץ, לי מה שעזר זה לשחזר מה שעשיתי בבוקר ובערב לפני שיעורי נהיגה בהם הרגשתי שנהגתי טוב. נגיד אני שמתי לב שיותר נוח לי לנהוג עם גינס ונעליים מסוימות אז שמתי אותם, ולשמוע מוזיקה מרגיע אותי אז דאגתי שהרדיו יפעל בטסט
הכי חשוב לזכור שתמיד אפשר לעשות עוד פעם, אם נכשלים תמיד יש פעם הבאה והרבה פעמים אנשים עושים יותר מטסט אחד
אני לומד גם בתל אביב באזור קניון איילון נכשלתי כבר 4 טסטים