2 תשובות
גם אני כמוך
אנונימית
הייתי לחוצה ממש בטסט הראשון שלי ועברתי בסוף ופשוט אמרתי כל היום אני עוברת אני עוברת ולקחתי תהילים (אם את מאמינה) ושמתי בחזה ושתיתי רסקיו, וזהו פשוט להאמין שאת עוברת וזה יגרום לך להיות פחות לחוצה.. בהצלחה