התחברות הרשמה

זה הגיוני שמישהי בכיתה ט תצא עם מישהו בכיתה ח?

9 בספטמבר 2022, 06:46
במבה נוגט    
3 תשובות
כן
ל
לילוש❤
כן אבל למה זוגיות כל כך מוקדמת?
ל
לוחמת צדק
נופ הפוך נשמע יותר נומאלי
א
אחרי הלב
באותו הנושא:
האם זה הגיוני שיש מישהו שהוא בן 15 והוא בכיתה ט??
זה הגיוני שמישהו בן 15 וחצי והוא בכיתה ט'?
זה בסדר שמישהי בכיתה ח' תצא עם מישהו בכיתה י'?
זה הגיוני שמישהי בכיתה ט תיצא אם מישהו בכיתה יב?
נראה לכם הגיוני שאני קופא בכיתה בגלל מישהו אחד שחם לו וחורף בחוץ?
מישהו בכיתה י"ב ומישהי בכיתה ט הגיוני?
הגיוני שמישהי ב יב' תסכים להיות בזוגיות עם מישהו בכיתה י'?
זה הגיוני שילדה בכיתה ח תצא עם מישהו בכיתה ז?
הגיוני שמישהי עכשיו בכיתה יב ויש לה יום הולדת 19 בסוף מאי?
זה הגיוני שמישהי שנולדה ב2005 תהיה עכשיו בכיתה ט(עולה ל- י)
הגיוני לצאת עם מישהו בכיתה יב?