9 תשובות
זה סבבה לגמרי
זה סבבה כזה לדעתי
זה סבבה.
בהצלחה לכם❤❤
אם מתאים לכם, זה לא משנה מה אחרים חושבים.
כל עוד הקשר בריא והכל באווירה טובה ומתחשבת אחד בשני הכל בסדר :)
אדבר איתך מניסיון, סיימתי יב עכשיו ויצאתי עם מישהי בכיתה י קראו לה שירה והייתה עוזר לה בשיעורים והיא הייתה חכמה מאוד שהיא הייתה עוזרת לי גם בשיעורים אז להרבה אנשים היו עיניים עלינו שהיינו ביחד והיה לה אפילו כמה בחורים בכיתה י שחיבבו אותה ורצו שניפרד
אז היא הבינה שאחרי שאהיה בצבא הקשר ילך ויתנתק והיא העדיפה לנתק את זה כבר ככה באמצע השנה
והיא לא יוצאת עם אף אחד עכשיו ואנחנו בקשר טלפוני
אל תתני לחברות האלה עם העיניים הגדולות להגיד לך מה לעשות הן בטח מקנאות שלך יש חבר בוגר והן בודדות
זה בסדר תלך על זה
זה בסדר