19 תשובות
כן
אני למשל
אני למשל
כן..
כן אני בת 15 ובכיתה ט
כן אני הייתי ככה
שואל השאלה:
הוא כיאלו נולד בחודשים האחרונים?
הוא כיאלו נולד בחודשים האחרונים?
אנונימית
הוא נולד בשנת 2008 פשוט
כן מה הבעיה
כן חוגגים 15 בכיתה ט
חוגגים 15 בכיתה ט
^*7 אין קשר, אני נולדתי בינואר
^*7 אין קשר, אני נולדתי בינואר
כן זה בסדר
אנונימי
כן.
כי זה הגיל מה הגיוני
אנונימית
חד משמעית כן, זה בדרך כלל הגיל בכיתה ט'...
יש מלא.
באותו הנושא: