8 תשובות
כן גם לי איזה דיכאון
אני בת 15 ועליתי לתיכון ומרגישה בת 13-14
אנונימית
לא מאבחנת בשום צורה אבל זה יכול להעיד על תראומת ילדות שלא התגברת עליה אז אתה תקוע בגיל שזה קרה תחשוב אולי משהו קרה ותנסה לעבוד על זה
שואל השאלה:
זה כן
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי טראומות הרבה מאוד טראומות
אנונימי
זה יכול ליהיות זה תנסה להתמקד בהם זה קשה מאוד אבל זה משהו שצריך לעשות אתה צריך לנסות להתמודד איתם ולא לברוח מהם
אתה יכול לפרוק לי תמיד זה האינסטגרם:____someone._.you._.know_
בת 16 ומרגישה 13 וחצי
אנונימית