13 תשובות
עובר אחלה כיף לי ואני עושה פול דברים
האמת שמהירר
אבל ממש נהנת ממנן:)
שניהם, אני כל כך לחוצה מהימים שזזים מהר מדי, אבל אני כל כך מיואשת מהכלום הזה של החופש.
בול בזמן
החופש שלי התחיל כמעט חודש מוקדם יותר אז ממש לאט
מהר רצח
מהר מידיי
שואל השאלה:
הראשונה שענתה פה מושלמתת
אנונימי
איי איי תודה לך
מהיר בגלל העבודה