8 תשובות
במהירות סילון צריך לדעת להנות
לא, זה ככה אצל הרבה אנשים.
נכון??? זה עובר מהר מידיי באופן חשוד, ואני אפילו לא נהנת
כןן חשבתי אני היחידה רק אתמול הייתי בת 4
איך המוות בנתיים?
סתם סליחה אבל כן צודק
סתם סליחה אבל כן צודק
^^ אני לא יכולה למה זה מצחיק אותי למה
גם אני מרגישה ככה.
זה רק לאלה שנהנים
באותו הנושא: