3 תשובות
שואל השאלה:
איך אני אמורה להבין את הסיטואציה אז? כי כשאנחנו כן מדברים זה זורם
איך אני אמורה להבין את הסיטואציה אז? כי כשאנחנו כן מדברים זה זורם
אנונימית
שאין לכם על מה לדבר. מהניסיון שלי זה סימן להתרחק.
אולי נגמר כזה על מה לדבר אבל זה מוזר אם אמרת שעבר רק כמה ימים
באותו הנושא: