9 תשובות
נשמע שהיא מנסה להיות ביצ'ית בזמן שאתה מנסה להיות נחמד אליה וטיפה מתחנן
אנונימי
אז יאלה דפדף, כשגדלים מבינים שאתה לא צריך להשתנות בשביל שאף אחד יאהב אותך
תמצא מישהי שתקבל אותך כמו שאתה
תמצא מישהי שתקבל אותך כמו שאתה
שואל השאלה:
אני איתה שלוש שנים אני לא יכול לעזוב אותה..
אני איתה שלוש שנים אני לא יכול לעזוב אותה..
אנונימי
נשמע שהיא לא רוצה לתקן, ואתה לא צריך להתחנן גם אם אתה נשוי אפילו
בן כמה אתה?
בן כמה אתה?
ומה זה אומר אם מישהי לא רוצה לתקן זוגיות של שלוש שנים? או שפגעת בה או שהיא פשוט השתמשה במה שעשית כתירוץ להיפרד ממך
שואל השאלה:
היא נתפסת איתי על קטנות נגיד למה עליתי לסלון ולא הודעתי לה ולקחתי איתי את הטלפון ומתחיל על זה ריב פיצוצים והיא נתפסת על מליון ואחת דברים קטנים שמתחילים מהם ריב ואז היא בוכה ממש כמו משוגעת וזה מלחיץ אותי שהיא בוכה ככה זה עושה לי התקפי חרדה אני גם לוקח כדורים נגד התקף חרדה כבר מעל שנה וגם אמא שלי הסבירה לה שזה עושה לי רע לראות אותה בוכה ככה אז היא אמרה מה לעשות גם לי קשה ועצוב אז אמא שלי אמרה לה אבל זה שלך קשה את לא צריכה למשוך אותו ביחד איתך ואנחנו בני 17 היא 16 אנחנו שלוש שנים ביחד והיא משום מה לא מנסה לתקן את מה שהיה
היא נתפסת איתי על קטנות נגיד למה עליתי לסלון ולא הודעתי לה ולקחתי איתי את הטלפון ומתחיל על זה ריב פיצוצים והיא נתפסת על מליון ואחת דברים קטנים שמתחילים מהם ריב ואז היא בוכה ממש כמו משוגעת וזה מלחיץ אותי שהיא בוכה ככה זה עושה לי התקפי חרדה אני גם לוקח כדורים נגד התקף חרדה כבר מעל שנה וגם אמא שלי הסבירה לה שזה עושה לי רע לראות אותה בוכה ככה אז היא אמרה מה לעשות גם לי קשה ועצוב אז אמא שלי אמרה לה אבל זה שלך קשה את לא צריכה למשוך אותו ביחד איתך ואנחנו בני 17 היא 16 אנחנו שלוש שנים ביחד והיא משום מה לא מנסה לתקן את מה שהיה
אנונימי
יש מצב שהיא פשוט לא רוצה לחזור
תשחרר אותה אתה מוציא את עצמך סמרטוט וזה עצוב וחבל כי אם היא ככה מוותרת על הקשר שלכם כנראה אתה לא חשוב לה מספיק
שואל השאלה:
עדכן דיברתי איתה וביקשתי סליחה אמרתי לה כמה שאני מצטער כתבתי לה הודעה ממש ארוכה היא סלחה לי
עדכן דיברתי איתה וביקשתי סליחה אמרתי לה כמה שאני מצטער כתבתי לה הודעה ממש ארוכה היא סלחה לי
אנונימי
באותו הנושא: