8 תשובות
אף אחת, אם אתה מתלבט כנראה אתה לא אוהב אותן כל כך, אם אתה רוצה מישהי רצינית לא אותה ולא אותה לדעתי
תקשיב משיכה יכולה לבוא גם אחרי שתתאהב הידידה הראשונה
זה תלוי מה יותר חשוב לך אופי או יופי
שואל השאלה:
תמיד חשבתי שחשוב לי אופי אבל עכשיו אני מבין שגם היופי זה פקטןר
אנונימי
יופי זה אומר משיכה ברור שזה חשוב, תראה אבל מי שעושה לך יותר טוב כי בסופו של דבר יופי משתנה
תלך לפי מה שאתה מרגיש,עם מי שאתה מתחבר יותר,עם מי שכיף לך יותר. למי תתגעגע יותר אם תעזוב? למי תגיד לילה טוב ראשונה?.אגב,אל תבחר מישהי לפי רק יופי זה יכול לאכזב לפעמים,האישיות יכולה להיות דפוקה או להיפך. בקיצור תבחר עם מי שטוב לך איתה וגורם לך שמחה וצחוקים.
שואל השאלה:
הראשונה היא זאת שיותר כיף איתה אבל בגלל שהיא ילדותית קצת זה מוזר לי
אנונימי
אז הראשונה..ככה זה נשמע
אם אתה מתלבט כנראה שאף אחד אבל הראשונה לפי דעתי,אבל תעשה מה שאתה מרגיש לא מה שאנשים מסטיפס אמרו לך