5 תשובות
לא
אני זורקת לפח
לא רוצה שזה יעשה סתימה
שואל השאלה:
וואלה?
אמא שלי אמרה לי שזורקים לאסלה
אנונימית
אל תקשיבי לה בזה
צריך פח
תשימי מעל נייר/מגבון כדי לכסות אם הפח פתוח וזה מה שפריע שאחד הבנים יקלוט או משהו
לפח מה לאסלה
שואל השאלה:
בסדר אני מבינה שזה טעות, עכשיו התחלתי להשתמש בזה וככה אמא שלי אמרה לי ולא בגלל שיש לנו כסף אז לא אכפת וכל זה ורק שתדעי זה משהו שדי חסר!!
לא הייתי בטוחה אז שאלתי אותכם זה רע?
אנונימית