12 תשובות
עוטפים את זה בנייר ואז זורקים, אז לא רואים מה זרקנו
לא זורקים את זה סתם ככה לפח לא נעים
עוטפים בנייר וזורקים, כמו פד, אני שמעתי סיפורים שטמפונים סתמו שירותים אז לא כדאי.
עוטפים בנייר וזורקים, כמו פד, אני שמעתי סיפורים שטמפונים סתמו שירותים אז לא כדאי.
למה שתעטפו את זה בנייר
אתן בנות וזה לגיטימי ונורמאלי שתקבלו מחזור
אתן לא צריכות להתבייש בזה
זורקים פשוט לפח לא לאסלה
אתן בנות וזה לגיטימי ונורמאלי שתקבלו מחזור
אתן לא צריכות להתבייש בזה
זורקים פשוט לפח לא לאסלה
מה מביך בזה
עדיין לא הבנתי מה מביך אתכן במחזור
ממש לא ....
תקשיבי מגלגלים את הפד ואז עוטפים אותו בעטיפה של הפד החדש שאת מוציאה או בנייר טואלט
כנל לטמפון- פשוט עוטפת בנייר
תקשיבי מגלגלים את הפד ואז עוטפים אותו בעטיפה של הפד החדש שאת מוציאה או בנייר טואלט
כנל לטמפון- פשוט עוטפת בנייר
אני חייבת לעטוף במלא ניירות
כי יש לי כמות פסיכית
כי יש לי כמות פסיכית
אנונימית
^זה לא להתבייש בזה, חלילה מחזור זה טבעי
זה זה שאחר כך המשפחה משתמשת באותם השירותים ואני משערת שזה לא נעים לראות את זה אז צריך להתחשב.
זה זה שאחר כך המשפחה משתמשת באותם השירותים ואני משערת שזה לא נעים לראות את זה אז צריך להתחשב.
אני אם זה פד אז פשוט מקפלת שלא ייראו ואם טמפון עוטפת בנייר וזורקת לפח, הדברים האלה יכולים לסתום את השירותים אז לא כדאי פשוט
שואל השאלה:
לא מביך אבל זה כמו שמישהו יזרוק לפח נייר מנוגב בחרא... לא נעים
לא מביך אבל זה כמו שמישהו יזרוק לפח נייר מנוגב בחרא... לא נעים
לא
מה מביך בזה
מה מביך בזה
עוטפים את זה בנייר כי דבר ראשון זה מגעיל, וגם כדי שלא יהיה ריח רע כי בכל זאת זה דם אז לא קשור מביך.
באותו הנושא: