16 תשובות
זורקת לשירותים ומוריד מים
אני גם עוטפת בנייר
שואל השאלה:
מהה אסור לזרוק את זה לאסלהה
מהה אסור לזרוק את זה לאסלהה
אנונימית
אני עוטפת בנייר כי זה דוחה אנשים אחרים לא צריכים להיגעל מזה
את הטמפון זורקים לאסלה, את הפד מגלגלים בנייר ולפח
אנונימית
מגלגלת עם נייר
אוי לי אסור לזרוק את זה לאסלה
נייר
שואל השאלה:
ואם אתן בבית של חבר/ה אתן מרגישות בנוח להחליף פד/טמפון? קצת מביך לי למרות שאני יודעת שזה לא אמור לשנות
ואם אתן בבית של חבר/ה אתן מרגישות בנוח להחליף פד/טמפון? קצת מביך לי למרות שאני יודעת שזה לא אמור לשנות
אנונימית
נייר
לא רוצה שכולם יראו תדם שלי
לא רוצה שכולם יראו תדם שלי
שואל השאלה:
ובנות אל תזרקו דברים כאלה לשירותים זה לא נועד לזה
ובנות אל תזרקו דברים כאלה לשירותים זה לא נועד לזה
אנונימית
לא מביך בכלל אני אפילו מבקשת לפעמים פד כשאין לי זה בסדר לגמרי
כן זה לגיטימי חחח^^^^
אין לך מה להיות מובכת חחח תזכרי שלכול הבנות יש את זה
נייר. ולגבי השאלה של להחליף אצל חברה, לא מביך אותי, וזה גם לא שיש לי ברירה אני פשוט מגלגלת בנייר וזהו.
עוטפת בנייר
באותו הנושא: