6 תשובות
הכל בסדר, תתני לגוף שלך לנוח אל תנסי לשבת. יש איתך מישהו שיעזור לך? שיביא מים, מרק או כדור
אויש יפה שלי תרגישי טוב אני מבינה אותך גם אני עברתי את זה אבל זה ייגמר עוד מעט ותרגישי טוב יותר
תשתי הרבה מים
שואל השאלה:
אין אף אחד בבית ולא בא לי להלחיץ
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לשתות אבל לא מסוגלת לקום
לא יכולה לעמוד
אנונימית
שואל השאלה:
בקושי מצליחה להקליד
אנונימית
אז תנוחי ותשכבי לא צריך בכוח