5 תשובות
לא רק את, ההדבקה היא נוראית עכשיו.
זה הקטע של מחלה היא מדביקה מלא אז כולם חולים
כן
זה מרגיש כבר שמזייפים שם את הבדיקות
כן, האומיקרון עושה הדבקה מטורפת
וואי כם זה נוראי