7 תשובות
אוי
יאו גם אני הייתי חולת קורונה פעמיים
זה מבאס
אבל תרגישי טוב!!
זה מבאס
אבל תרגישי טוב!!
באסה
תתנחמי בזה שאני חליתי פעמיים בחודש
תרגישי טוב
תרגישי טוב
שואל השאלה:
הוו
הוו
תרגישי טוב והחלמה מהירה!!:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודודי
תודודי
באותו הנושא: