7 תשובות
יאו גם אני הייתי חולת קורונה פעמיים
זה מבאס
אבל תרגישי טוב!!
תתנחמי בזה שאני חליתי פעמיים בחודש
תרגישי טוב
שואל השאלה:
הוו
תרגישי טוב והחלמה מהירה!!:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודודי