4 תשובות
כי משעמם לאנשים בחיים.
אני מגיע בדיוק בזמן כי בד"כ צריך לחכות 5~10 דקות.
אני מגיע בדיוק בזמן כי בד"כ צריך לחכות 5~10 דקות.
יש אנשיםש אוהבים להקדים לפעמים מישהו לא מגיע והתור מתקצר או מבוגרים שמגיעים מוקדם כי ככה זה אצלהם
כי התור יכול להגיע קצת מוקדם יותר אם אין אף אחד וגם אולי הם מעדיפים להקדים מאשר לאחר
כי לרוב התור מתקצר והתור מוקדם יותר וגם יש פעמים שיהיו פקקים וזה סתם ידפוק אותם
באותו הנושא: