5 תשובות
לא הייתי, אבל יודעת איך זה מתנהל בבסיס שלי לפחות, קוראים בשם.
קוראים בשמות
שואל השאלה:
אז עדיף לבוא בדיוק בזמן ולא לפני ?
תבואי בזמן אבל עדיין כי בחשבון שתחכי לפחות שעה
קוראים בשמות