3 תשובות
אנשים שלא הרגישו בנוח בגוף הקודם שלהם ועכשיו יותר טוב להם
אף פעם לא הבנתי את זה
אבל אני אוהב ומכבד את כולם
מישהו שנולד במין ההפוך מהמגדר בו הוא מרגיש
בכללי אני לא מגדיר אנשים כמשהו מסויים כל עוד הם לא מציינים מה הם