7 תשובות
קצת יחסית מומלץ 8 שעות
כן כל עוד ישנת כמה שעות זה כבר מצוין
שואל השאלה:
הנסיכה בל כן אני גם לא אוהבת את זה פשוט קמתי בבהלה ואני לא מצחליחה לחזור לישון בדרך כלל אני ישנה
7 או 8 שעות
אנונימית
אוף מצטערת לשמוע
תנסי לחזור לישון אולי
בוקר טוב לך, וזה לא בסדר אבל עדיף את זה מאשר להישאר ערה כל הלילה, ואם את יכולה לנסות לישון עוד קצת אז עדיף שתעשי את זה, בהצלחה ויום טוב:)
זה די קצת, אבל עדיף על כלום.