תשובה אחת
יורד לי דמעות שאני כותב את זה בשנת 1939 היה יער ירוק עם טבע מרגיע פורח וכול כך ססגוני ביופו היו בו חיות שלא היה להם סיבה לפחד או לחשוש משום טורף הכול היה מושלם היו בעצים ובצמחים פירות וירקות לאכילה פרחים בכול הצבעים יום אחד הכול הישתנה התחילה מילחמה קשה מאוד נגד הגרמנים הטנקים שלהם המטוסים והפצצות הרסו את היער והוא נהפך לשחור העצים נהרסו קרסו נישרפו הפרחים נבלו או שנפלו על הריצפה חלק מהחיות הצליחו ליברוח מהאש וחלק מתו הם ידעו שהם לא יכולים להישאר לצערי אין שם כלום הכול הרוס עד היום זה נישאר ככה שחור עצוב מה שהכי עצוב זה זה שהחיות שהרגישו מוגנות הבית שלהם נהרס תוך יום הכול ביגלל הגרמנים יער כול כך יפה נהרס בגלל שלטון סתמי יער החושך היום ניקרא ככה כי הוא שקט אין קולות של חיות אין כלום רק עצים שרופים שבערב הם מפחידים כי את בעצם לא רואה כלום את יכולה בקלות ללכת לאיבוד ויש אומרים שאנשים שהלכו ליראות את היער לא חזרו כבר שנים אף אחד לא יודע למה
באותו הנושא: