7 תשובות
הראשון יותר טוב
כן .
והלוק הראשון יותר יפה לדעתי .
שואל השאלה:
כן גם אני חושבת
אנונימית
לאיזה כיתה אתה עולה? כאילו בן כמה אתה?
שואל השאלה:
אני בת ואני כיתה ט
אנונימית
נראה לי כדאי לך הראשון