התחברות
הרשמה
הלוק הזה סבבה?
חולצה שחורה חלקה
ג'ינס ירוק
ונעלי ספורט אדידס שחור וסולייה לבנה
זה יפה לסתם יציאה החוצה?
11 באוקטובר 2019, 21:01
לבוש
חוות דעת
3 תשובות
סבבה לגמרי
T
The Weirdo
כע
C
Cloud9
כןכן
ל
לא הוופל הכי בלגי.
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הלוק ? ליום הראשון לבצפר
הלוק הזה סבבה או שלא?
מה דעתכם על הלוק הבא?
זה סבבה לדעתכם הלוק? (לא לערב, באופן כללי)
איך הלוק הזה ליום הראשון?
איך הלוק למחר?
מה הלוק שלכם ליום הראשון ללימודים?
מה הלוק שאתם הכי אוהבים ללבוש לבית ספר?
איך הלוק??
איך הלוק למחר,??
תשלחו תמונה של הלוק איפור הכי יפה שראיתם (אפשר מגוגל או מאינסטגרם או מיוטיוב וואטאבר)