6 תשובות
לא חושבת שבזוגיות של 2 בנות ההפרשים מפריעים כמו אצל בנים.. ובכללי זה לא הרבה הפרש בכלל
בהצלחה שיהיה לכן
נראלי סבבה
אנונימית
כן אבל אל תצפי שזה יחזיק גילאים כאלה זה בדוק פרידה מתי שהוא
אנונימית
^^^ מסכימה, בדרך כלל בנות מתבגרות יותר מהר, ככה שיכול להיות שמבחינה בגרותית זה כן יכול לעבוד.. תנסו, כמובן לדעת לשים גבולות, אל תשכחי שאתן עוד קטנות..
לדעתי זה סבבה (זה גם סבבה מבחינה חוקית)
זה ממש סבבה אני נגיד בכיתה ט והבת זוג שלי בי"א