16 תשובות
לא חוקי
פחות, פחות..
שואל השאלה:
מאיזו בחינה?
מאיזו בחינה?
אנונימי
לדעתי פחות מתאים.
גם אתה לא תהנה במערכת יחסים הזו כנראה.
גם אתה לא תהנה במערכת יחסים הזו כנראה.
בטח
אל תשכח זה לא הגיל זה התרגיל
אל תשכח זה לא הגיל זה התרגיל
ממש לא.
שואל השאלה:
אני שואל ברצינות, הרי היא לחלוטין בוגרת לגיל שלה ואני מרגיש שאנחנו ממש נפשות תאומות, אנחנו מכירים שנתיים בערך ואני באמת ממש מאושר איתה.. אלו סיבות גורמות לקשר הזה להיות לא טוב?
אני שואל ברצינות, הרי היא לחלוטין בוגרת לגיל שלה ואני מרגיש שאנחנו ממש נפשות תאומות, אנחנו מכירים שנתיים בערך ואני באמת ממש מאושר איתה.. אלו סיבות גורמות לקשר הזה להיות לא טוב?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא בהכרח שיש לנו רצונות שונים
זה לא בהכרח שיש לנו רצונות שונים
אנונימי
לא חוקי
פחות לדעתי
שואל השאלה:
מאיזה גיל היחסים בינינו יכולים להיות בסדר לדעתכם? במידה ויהיו?
מאיזה גיל היחסים בינינו יכולים להיות בסדר לדעתכם? במידה ויהיו?
30+
שואל השאלה:
^טוב שלא אלו 3 וחצי שנים הפרש פחות או יותר.
^טוב שלא אלו 3 וחצי שנים הפרש פחות או יותר.
אנונימי
כשהיא תגיע לגיל 18
לפי דעתי שהיא תיהיה בת 16 לפחות זה יתאים..
אולי חמש עשרה וחצי אבל לא פחות מזה
אולי חמש עשרה וחצי אבל לא פחות מזה
לא מתאים ולא חוקי
באותו הנושא: