15 תשובות
לא
כן
עזבו את מה שאנשים יגידו אם המרחק גילאים בסדר יחסית ואתם באמת אוהבים את אחד השני אז לכו על זה, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
כן
אנונימית
לא
ובכללי
למה לצאת בכיתה ח'
ל מה?
תעשי מה שבא לך אבל ראי הוזהרת
ובכללי
למה לצאת בכיתה ח'
ל מה?
תעשי מה שבא לך אבל ראי הוזהרת
אאה זה הפוך
גם לא
אבל בכל שזה הסיבות שלה
קיצר לא
גם לא
אבל בכל שזה הסיבות שלה
קיצר לא
כן אני ב ח והייתי עם מישהו מ יא
אנונימית
כן אבל אל תלחץ
אנונימית
לא
היא בטח עוד תתבייש להץנשק ואתה תרצה לשכב בקיצור לא זה לא אותו שלב בחיים וזה הבדל גדול יחסית לגילאים שלכם
היא בטח עוד תתבייש להץנשק ואתה תרצה לשכב בקיצור לא זה לא אותו שלב בחיים וזה הבדל גדול יחסית לגילאים שלכם
אנונימי
תלוי מאוד מה הגיל...אם היא בת 14 ואת.ה 15 וחצי ככה אז סבבה
כן אבל שים לב שאתה לא לוחץ אליה ואתם צריכים לראות שיש לכם את אותם הציפיות
אנונימית
אם את ב-ח לדעתי אין לך מה לצאת עם מישהו שגדול ממך בשנתיים, רק שנה מעל ושנה מתחת
כע^
אנונימית
באותו הנושא: