התחברות
הרשמה
איך שמים תזכורת באייפון שאני ממש אראה מה התזכורת במסך?
29 באוגוסט 2022, 22:47
תזכורות
אייפון
2 תשובות
שואל השאלה:
ומתי זה יופיע לי במסך
ב
באסה לך
שואל השאלה:
מעולה תודה רבה
ב
באסה לך
באותו הנושא:
אנחנו הולכים כל השכבה לים ואני ממש בלחץ שאני אראה טוב ושלא יסתכלו עלי מוזר.....
איך עושים את התזכורת הזאת באנדרואיד כמו באייפון?
בעוד 10 ימים הכלב שלי יעבור הרדמה וזאת תהיה הפעם האחרונה שאני אראה אותו...
אני רוצה לעשות תזכורת לעוד 10 ימים, איך אני עושה תזכורת באייפון שזה יתריע לי?
איך לעשות באייפון שאני אראה את האחוזי סוללה שלי?
איך אני עןשה שאני לא אראה כמה הודעות יש בכל אפליקציה באייפון?
אפשרי לעשות באייפון תזכורת כל יום אותה שעה קבוע (כדי לא לשכוח לקחת גלולה) ?
איך עושים מסך מלא לסירי שאני אראה מה אני אומרת ומה סירי עונה בכתב באייפון 11?
למבינים באייפון - האם אני יכולה להקליט שיחות אם האפליקציה של "תזכורות קוליות" זאת שמגיעה עם האייפון ?
יש לי בעיה בתזכורות באייפון, שאני שמה תזכורת זה לא עושה צליל ולא קופצת התראה, ושאני נכנסת לישום אני רואה שיש תזכורת חדשה
תזכורות בגלאקסי - איך שמים תזכורת בגלקסי 1?